close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה שצריך לדעת על תכנון מטבח חדש

מערכת שורשיג ניסן, תשעח29/03/2018

כתוצאה מכך שהאוכל הוא חלק ממה שמחבר בין הנפשות בבית, טבעי להגיד שהמטבח הוא ליבו הפועם של כל בית

תגיות:
רוב האנשים מעידים על כך שהמטבח הוא החלק המרכזי של הבית שלהם. יש אנשים שאוהבים לבשל ולכן הם נמצאים שם שעות ובאופן כללי, כל המטעמים שלנו יוצאים מהמטבח ולפעמים גם פינת האוכל נמצאת ממש בתוכו. כתוצאה מכך שהאוכל הוא חלק ממה שמחבר בין הנפשות בבית, טבעי להגיד שהמטבח הוא ליבו הפועם של כל בית. זה נשמע לכם מוכר אך עד היום לא באמת אהבת את המטבח שלכם? מרגישים שהגיע הזמן להזמין מטבח חדש? אם כך, כדאי שתדעו שאתם צודקים. בנוסף, חשוב לדעת שהיום השמיים הם הגבול בכל מה שקשור למטבחים שכן ניתן לראות מטבחים שעשויים בסגנונות שונים. לכן ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם בנוגע להזמנת מטבח, היא להבין תחילה מה דרוש לכם ולמה אתם מצפים.

מטבח בהתאמה אישית
האם אתם רוצים שהמטבח החדש שלכם ייראה כמה שיותר מודרני? האם אתם מעדיפים אותו כפרי? האם יש צבעים מסוימים שיוכלו להתאים לכם לעומת צבעים אחרים? כיוון שהאפשרויות כל כך רבות, חשוב להתחיל את העניין מתכנון אדריכלי מדויק כי רק כך תוכלו לדעת שהכיוון יתאים לכם. בנוסף לכך, כאשר רוצים להזמין מטבח בהתאמה אישית יש לקחת בחשבון פרמטרים חשובים כמו:
• האם יש לכם צרכים אישיים מהמטבח שלא תוכלו לוותר עליהם, כמו לדוגמה גישה לנכים? גובה לא סטנדרטי של השיש או של הארונות?
• האם ברור לכם באיזה סגנון עיצובי אתם בוחרים?
• האם חשוב לכם שיהיו הרבה פתרונות אחסון או שפתרונות אחסון סטנדרטיים וממוצעים יכולים לעשות את העבודה גם עבורכם?
• האם תרצו לשלב טכנולוגיה כמה שיותר מתקדמת במטבח החדש?
• האם יש לכם העדפה לגבי צורת הכיור והסגנון שלו?
אם תתנו דעתכם על כל הפרטים האלה אתם תראו שבסופו של דבר, כאשר תשבו עם איש המקצוע ותתכננו את המטבח עצמו, התהליך יהיה פשוט ומהיר יותר כי כבר תדעו מה אתם מעדיפים.

איכות לפני הכול
כאשר מדברים על יצירת מטבח חדש לבית לכולנו יש את השאיפה שהמטבח יחזיק מעמד, יהיה עמיד וייראה כמו ביומו הראשון גם אחרי עשר שנים. חשוב להבין שיש רק דרך אחת להגשים את המטרה הזאת והיא: להקפיד על איכות החומרים. לכן, למרות שתמיד קיים הפיתוי לקנות שיש, מדפים או ארונות מאיכות ירודה יותר כדי לחסוך כסף, ההמלצה היא בפירוש לא לעשות זאת. איכות טובה יותר מחזיקה מעמד להרבה יותר שנים ואם אתם כבר מזמינים מטבח חדש בהחלט כדאי להקפיד על כך. אתם תראו שבסופו של דבר, כאשר המטבח החדש שלכם יותקן בביתכם לא תצטערו על הצעד שעשיתם ואין ספק שמעכשיו יהיה לכם הרבה יותר נעים לבשל ולארח אנשים בביתכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה